Jesień
Kasza94
Klasyczny
Niebieski
Smok.z.Jamy
Turkusowo-zielony
wiosna
Zima
Po wybraniu stylu dodatkowo przeładuj stronę (F5)

Noworoczne szaleństwo w skośnych parach

od 2013-01-05 10:57:00 do 2013-01-05 10:57:00

Regulamin

NOWOROCZNE SZALEŃSTWO W SKOŚNYCH PARACH

Do turnieju zapisać się można na stronie www.turnieje.waw.pl lub na gg: 9092419

1.     Rozgrywki turniejowe rozgrywane będą zespołowo (w parach).

2.     Zawodnicy biorący udział w turnieju sami dobierają się w pary i o tym fakcie muszą poinformować organizatora. Musi być to za zgodą danego gracza. Ci, którzy nie dobiorą się sami, bo zamknięciu zapisów będą dobrani losowo.

3.     W turnieju mogą brać udział osoby posiadające konto (nick) w serwisie gryonline.wp.pl lub w serwisie GameDesire, dysponujące komunikatorem gg, mające rozegrane minimum 30 gier na grze Chinczyk.

Zapisy „parek” do turnieju przyjmuje:

gocha.w4 (gg: 9092419)

4.     Utworzone pary graczy zostaną odpowiednio oznaczone literami alfabetu dla potrzeb rozgrywek turniejowych.

5.     Wszystkie utworzone pary graczy wraz z oznaczeniami zostaną wypisane w wiadomościach turniejowych .

6.     Każda para graczy gra przeciw pozostałym parom w swojej grupie zgodnie z losowaniem.

7.     Każda z grup będzie się składała z 2-4 par ( lub innej ilości w zależności od ilości par zapisanych do turnieju ).

8.     Rozgrywki turniejowe będą rozgrywane w formie „zespołowej” – para przeciw parze.

9.     Gra odbywać się będzie na przeciwległych miejscach czerwony vs zielony (jedna para) i żółty vs niebieski (druga para). Jeśli gracze nie dojdą do porozumienia co do miejsca przy stoliku, rozpoczynają grę i największa suma oczek pierwszego rzutu będzie decydować o tym, która para jako pierwsza wybiera miejsce.

10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ilości graczy oraz daty zakończenia zapisów do turnieju oraz ilości grup w każdym etapie rozgrywek przed rozpoczęciem turnieju. Odpowiednio do ilości zgłoszeń zostanie dostosowana pula nagród. Przewidziana liczba osób w turnieju to 36.

11. Zawodnicy grający z tego samego komputera (sieci lokalnej), zobowiązani są do zgłoszenia tego faktu organizatorowi turnieju przed jego rozpoczęciem. W przeciwnym razie może to skutkować usunięciem z rozgrywek.

12. W przypadku gdy jeden z graczy  z pary wycofa się w czasie trwania turnieju z dalszych rozgrywek - automatycznie para zostanie usunięta z turnieju ,a wszystkie rozegrane przez nią mecze zostaną anulowane.

13.Awans uzyskuje zespół , który ma po zsumowaniu większą ilość punktów turniejowych , w przypadku takiej samej ilości punktów turniejowych będą liczone punkty meczowe . Jeśli będzie remis - nastąpi dogrywka między parami , również do 3 wygranych a w finale do 5 .

14. Rozgrywki prowadzone będą w serwisie gamedesire na grze: Chińczyk: Pokój Turniej Chinczyka 2013 ( GameDesire, gryonline ) do 3 wygranych. Mecze można rozgrywać całą dobę, warunkiem jest obecność sędziego. Mecze planowane będą odbywać się w godzinach od 18:00 do 23:00.

15. Terminy meczów planowanych zostaną ustalone i podane w KALENDARIUM oraz wysłane na gg po wylosowaniu grup. W przypadku konieczności zmiany terminu należy w porozumieniu z przeciwnikami ustalić nowy i poinformować o tym organizatora (nie później niż na 12 godzin przed planowanym rozpoczęciem meczu. Przeciwnicy są zobowiązani do poinformowania organizatora o wyrażeniu zgody na przesunięcie terminu meczu). Jeżeli gracz przez 2 dni nie odpowiada na próbę ustalenia zmiany terminu meczu przez innego gracza i organizatora to termin jest wyznaczany zgodnie z prośbą gracza, który chce przełożyć mecz, lecz tylko i wyłącznie o dzień wcześniej  w stosunku do zaplanowanego terminu meczu. Można tylko raz przełożyć termin meczu. Maksymalny czas oczekiwania na przeciwnika wynosi 10 minut. Po upływie tego czasu, sędzia/organizator ogłasza walkower.

16.  Przy każdej grze musi być obecny sędzia, który odpowiada za prawidłowy przebieg rozgrywki oraz zapisanie i potwierdzenie dokładnego wyniku meczu. W przypadku odłączenia sędziego od stolika należy go ponownie zaprosić przekazać mu admina stolika i wynik jest liczony od momentu, w którym sędzia został odłączony. Przed każdym meczem gracze są zobowiązani napisać sędziemu w jakim turnieju biorą udział. Brak tej informacji może skutkować unieważnieniem meczu.

17.  Stoliki w pokoju turniejowym mogą zakładać wyłącznie sędziowie.

 UWAGA!!!
Przed każdymi meczami planowanymi należy rozegrać na każdym poziomie co najmniej jeden mecz w swojej grupie do wyznaczonego dnia w terminarzu. Nie rozegranie meczu skutkować będzie usunięciem osoby z dalszych rozgrywek w turnieju. Po usunięciu gracza za brak rozegranego 1 meczu na jego miejsce w Rundzie 1 wchodzi osoba z rezerwy, która ma 3 dni na rozegranie jednego meczu. W przypadku nie rozegrania, również zostanie usunięta z dalszych rozgrywek. Jednak liczba graczy w danej grupie nie ulegnie już zwiększeniu.
Rezerwa ruszy, jeśli zbierze się odpowiednia ilość graczy.

18.  Walkowery: Zespół, który stawi się na mecze planowane otrzymuje 1 punkt turniejowy i 3 (lub 5 w finale) punktów meczowych.  Zespół, który nie stawi się na mecze planowane otrzymuje -1 punkt turniejowy i 0 meczowych. Walkowery obustronne: -1 punkt turniejowy i 0 punktów meczowych dla obydwóch zespołów.

19. W każdej rundzie rozgrywki będą prowadzone do 3 wygranych, natomiast w finale do 5 wygranych.

 

USTAWIENIA STOLIKA:

 

stolik prywatny lub publiczny

gra rankingowa

czas na ruch: 20 sekund

czas na grę: 30 min.

wariant: bicie, kara za 3 dublety, gra zespołowa

 

 

20. Rozgrywki:

Runda 1 – 6 grup po 3 zespoły, awans uzyskują 2 zespoły

Runda 2 – 4 grupy po 3 zespoły, awans uzyskuje 1 zespół

Finał – 1 grupa 4 zespołowa.

Pula nagród 2 000 000$ WG:

1 miejsce 400K WG na osobę w zespole

2 miejsce 300K WG na osobę w zespole

3 miejsce 200K WG na osobę w zespole

4 miejsce 100K WG na osobę w zespole

Sędziowie za każdy mecz po osiągnięciu 10 wysędziowanych meczów dostają 1k.

WSZYSTKICH UCZESTNIKOM TURNIEJU ŻYCZYMY MIŁEJ ZABAWY