Jesień
Kasza94
Klasyczny
Niebieski
Smok.z.Jamy
Turkusowo-zielony
wiosna
Zima
Po wybraniu stylu dodatkowo przeładuj stronę (F5)

Chińskie jaja

Wiadomości turniejowe

2013-04-28 23:01:53
Dnia 29.04.13r. rozpoczynamy Finał turnieju "Chińskie jaja".
Do 4.05.13r. należy rozegrać minimum 1 mecz w swojej grupie.
Mecze planowane finału odbędą się 5.05.13r.

UWAGA! Gramy wariantem: bicie, gra zespołowa. Rozgrywki toczone do 3 wygranych w obecności sędziego.
2013-04-24 22:54:46
W Grupie 1 została utworzona dogrywka między trzema zespołami mającymi taką samą liczbę punktów.
Nierozegrane mecze zostaną zaplanowane na 28.04.13r.
Uwaga ! Gramy wariantem: bicie, gra zespołowa. Rozgrywki toczone do 2 wygranych w obecności sędziego.
2013-04-17 22:45:26
Dnia 18.04.13r. rozpoczynamy 1/2 finału turnieju "Chinskie jaja".
Do 23.04.13r. należy rozegrać minimum 1 mecz w swojej grupie.
Mecze 1/2 finału odbędą się 24.04.13r.
UWAGA! Gramy wariantem: bicie, gra zespołowa. Rozgrywki toczone do 2 wygranych w obecności sędziego.
2013-04-10 23:19:17
Dnia 11.04.13r. rozpoczynamy 1/4 finału turnieju "Chińskie jaja".
Do 16.04.13r. należy rozegrać minimum 1 mecz w swojej grupie.
Mecze planowane 1/4 finału odbędą się 17.04.13r.
UWAGA! Gramy wariantem: bicie, gra zespołowa. Rozgrywki toczone do 2 wygranych w obecności sędziego.
2013-04-01 20:21:16
Dnia 1.04.13r. rozpoczynamy 1/8 finału turnieju "Chińskie jaja".
Do 9.04.13r. należy rozegrać minimum 1 mecz w swojej grupie.
Mecze planowane 1/8 finału odbędą się 10.04.13r.
UWAGA! Gramy wariantem: bicie, gra zespołowa. Rozgrywki toczone do  2 wygranych w obecności sędziego.

Ze względu na większą ilość zapisanych osób niż uprzednio przewidzieliśmy nowy podział rozgrywek jest następujący:
1/8 finału - 6 grup po 3 zespoły, awans uzyskują 2 zespoły
1/4 finału - 4 grupy po 3 zespoły, awans uzyskują 2 zespoły
1/2 finału - 2 grupy po 4 zespoły, awans uzyskują 2 zespoły
Finał - 1 grupa 4 zespołowa, z grupy wyłonionych zostaje 3 zwycięzców oraz nagroda pocieszenia za miejsce 4.

2013-03-15 17:13:40
PARKI W TURNIEJU "CHIŃSKIE JAJA":

1. *Barabasz* v olik1212 - A
2.
IzuniaH3 v akorunka - B
3. blue*dora* v gocha.w4 - C
4. *Magenta* v Ewelek - D
5. Chantti. v krupeczka - E
6. inka.44 v marylka99 - F
7. kamyczek250 v moniurrkaaaa - G
8. Numerantka2 v zzeebbeerr15 - H
9. Lord_Roxon v Gi3lu - I
10.
.PatrYsia v *MaRio* - J
11. Sonia v andre0110 - K
12. BL0NDYNA v M.O.N.I.A - L
13. ^AneczkA_28^ v poprostuala - M
14. *max206. v KoxBox - N
15. Sylwuska_wwy v DeTomaso82 - O
16. Diablica11 v Elvisbeer91 - P
17. bocianozaba v kielich1910 - R
18. aggga v cewinho - S

Chińskie jaja

od 2013-04-01 00:00:00 do 2013-04-30 23:59:00


Organizatorzy:
Numerantka2 - GG:10145558
*Barabasz* - GG:1850117
gocha.w4 - GG:9092419

Regulamin

CHIŃSKIE JAJA

Do turnieju zapisać się można na stronie www.turnieje.waw.pl lub na gg: 9092419

1) Rozgrywki turniejowe rozgrywane będą zespołowo (w parach).

2) Zawodnicy biorący udział w turnieju sami dobierają się w pary i o swoim wyborze muszą poinformować organizatora. Dobieranie się w pary musi być za obopólną zgodą zainteresowanych graczy. Ci, którzy nie dobiorą się sami, po zamknięciu zapisów, zostaną dobrani losowo, po czym zostaną poinformowani przez organizatora o swojej parze.
Dobrane pary zgłaszać należy do:
gocha.w4 - gg: 9092419


3) W turnieju mogą brać udział osoby posiadające konto (nick) w serwisie gryonline.wp.pl lub w serwisie GameDesire, dysponujące komunikatorem gg, mające rozegrane minimum 30 gier na grze Chińczyk.

4) Utworzone zespoły zostaną odpowiednio oznaczone literami alfabetu dla potrzeb rozgrywek turniejowych. Wszystkie zespoły wraz z oznaczeniami zostaną wypisane w wiadomościach turniejowych.

5) Rozgrywki turniejowe będą rozgrywane w formie "zespołowej" - para przeciw parze w wylosowanych uprzednio grupach.

6) Gra odbywać się będzie na przeciwległych miejscach: czerwone v zielone (jedna para), niebieskie v żółte (druga para). Jeśli gracze nie dojdą do porozumienia co do miejsca przy stoliku, rozpoczynają grę, przy czym na czerwonych siada osoba z pierwszego zespołu, na zielonych przeciwnik, następuje rzut kostką i największa suma oczek pierwszego rzutu będzie decydować o tym, który zespół jako pierwszy wybiera miejsce.

7) Przewidywana liczba osób w turnieju to 32. Jednak przy większym zainteresowaniu i zapisaniu się większej ilości graczy, organizator zastrzega sobie prawo do zmiany ilości graczy, jak również ilości rund.

8) W przypadku:
- gdy gracz z danego zespołu wycofa się w czasie trwania turnieju z dalszych rozgrywek, automatycznie para zostaje usunięta z turnieju, a wszystkie rozegrane z nią mecze zostają anulowane;
- gdy na meczu planowanym pojawi się "niekompletny" zespół (jedna osoba z pary), ogłaszany jest w takim przypadku walkower dla tego zespołu;
-
awarii serwera lub odłączenia jednego z graczy od serwera, mecz zostaje wznowiony bez względu na sytuację na stole, z uwzględnieniem ilości punktów uzyskanych od momentu odłączenia. Mecz musi zostać dokończony do dnia meczy planowanych. Jeśli zespół nie dokończy do tego dnia meczu, organizator zaplanuje na konkretną godzinę grę, na którą muszą wstawić się oby dwa zespoły. W przeciwnym razie będzie ogłoszony przegrany walkower 2-0 (-1pkt turniejowy) dla zespołu, który się nie wstawił.  W przypadku ucieczki jednego z graczy wynik gry liczony jest jako walkower dla rywalów 2-0 (-1 pkt turniejowy dla "uciekinierów").
-
niestosownego zachowania się np. przeklinanie, przezywanie przeciwnika, oszukiwanie itp. - uczestnicy (zespół) turnieju może zostać wykluczony z dalszych rozgrywek w trybie natychmiastowym - decyzję podejmuje Organizator na podstawie screenów przedstawionych przez sędziego.

9) Awans uzyskuje zespół, który ma po zsumowaniu większą ilość punktów turniejowych, w przypadku takiej samej ilości punktów turniejowych będą liczone punkty meczowe. Jeśli będzie remis w punktach turniejowych jak i meczowych o awansie będzie decydować wynik meczu bezpośredniego między zespołami. Gdy remis występuje w więcej niż dwóch zespołach zostaje utworzona dogrywka między tymi zespołami, by wyłonić zwycięzcę grupy.

10) W każdej rundzie rozgrywki prowadzone będą do 2 wygranych, natomiast w finale do 3 wygranych przy obecności sędziego.

11) Stoliki mogą zakładać wyłącznie sędziowie.

UWAGA !!!
Przed każdymi meczami planowanymi należy rozegrać na każdym poziomie co najmniej 1 mecz w swojej grupie, do wyznaczonego dnia w wiadomościach turniejowych. Nie rozegranie meczu skutkować będzie usunięciem zespołu z dalszych rozgrywek w turnieju. Po usunięciu zespołu za brak rozegranego 1 meczu na jego miejsce w rundzie 1 wejdzie zespół z rezerwy, który będzie miał 3 dni na rozegranie 1 meczu. W przypadku nie rozegrania, również zostanie usunięty z dalszych rozgrywek, jednak liczba graczy w danej grupie nie ulegnie już zwiększeniu.

Rezerwa ruszy, jeśli zbierze się odpowiednia ilość graczy.

12) Terminy meczy planowanych zostaną ustalone i podane w kalendarium oraz wysłane na gg i jako wiadomości na profile poszczególnych graczy. Mecze planowane zawsze będą ustalane po dniu, w który został wyznaczony jako dzień limitu. W przypadku konieczności zmiany terminu należy poinformować organizatora nie później niż 12h przed rozpoczęciem zaplanowanego meczu. Mecz może być przełożony jedynie na inną godzinę, wyznaczony dzień na mecze planowane nie może ulec zmianie.
Maksymalny czas oczekiwania na przeciwnika wynosi 15 minut. Po upływie tego czasu organizator ogłasza walkower.

13)
Rozgrywki prowadzone będą w serwisie gamedesire na grze: Chińczyk: Pokój Turniej Chinczyka 2013 ( GameDesire, gryonline ) do 2 wygranych. Mecze można rozgrywać całą dobę, warunkiem jest obecność sędziego.  Mecze planowane będą odbywać się w godzinach od 18:00 do 23:00.

14) Za każdy wygrany mecz przyznawany jest 1 punkt turniejowy.

Punktacja meczy planowanych zakończonych walkowerami:

wygrany: 2 pkt meczowe, 1 pkt turniejowy
przegrany: 0 pkt meczowych, -1 pkt turniejowy
obustronny: oba zespoły po 0 pkt meczowe, -1 pkt turniejowe

USTAWIENIA STOLIKA:
stół prywatny lub publiczny
gra rankingowa
czas na ruch: 20 sekund
czas na grę: 30 minut
wariant: bicie, gra zespołowa.

15) ROZGRYWKI:

1/8 finału - 4 grupy po 4 zespoły, awans uzyskują 3 zespoły
1/4 finału - 4 grupy po 3 zespoły, awans uzyskują 2 zespoły
1/2 finału - 4 grupy po 2 zespoły, awans uzyskuje 1 zespół
Finał - 1 grupa 4 zespołowa, z grupy wyłonionych zostaje 3 zwycięzców  oraz nagroda pocieszenia za 4 miejsce.


16) PULA NAGRÓD 1500000$WG:

1 miejsce 300K na osobę w zespole ♥
2 miejsce 200K na osobę w zespole ♥
3 miejsce 150K na osobę w zespole ♥
4 miejsce 100K na osobę w zespole ♥


ŻYCZYMY WSZYSTKICH UCZESTNIKOM TURNIEJU MIŁEJ ZABAWY !!!

*W kwestiach spornych nieobjętych regulaminem decydujący głos zabierają Organizatorzy.

PRZYSTĄPIENIE DO TURNIEJU WIĄŻE SIĘ Z PRZECZYTANIEM I AKCEPTACJĄ REGULAMINU.